Wednesday, December 29, 2010

ayo0oh kita melompat keriangan

tengah boring + tensi memikirkan masa depan...cehhh mcm haram je ayat...

boring2 aku terjumpa lagu yg bagi semangat ckit nak menceriakan hid0p ni....so harap suma layan lagu2 klasik ini..




lagu ni aku dgr berkali-kali sehingga aku merasakan ingin melompat A go A go...ayoooh


ok mesti suma x faham kan apa yg di repekkan dlam lagu ni..ok FYI bahasa yg digunakana dlam lagu ni adalah bahasa bangsa Bowyan..apa yg aku tahu la..ada aku dengar juga bahasa Banjar..apa2 je la janji lagu memang layan sangaaat(4 me lah)

di bawah adalah terjemahannya..

Terjemahan: Melompat ago go 


Semalam aku Berjumpa seorang dara 

Jalan bersendirian Cantik wajahnya
Rambutnya yang panjang
Dia anak siapa (2x)
Nak tegur aku Agak malu-malu
Takut tak diterima Nak buat macam mana
Cantik orangnya Dia anak siapa (2x)
Menari… Jangan malu… Cepat cepat 

Melompat ago go Melompat ago go Melompat ago go Melompat ago go

No comments:

Post a Comment